The Story Beyond the Pages



С Ади и Натали решихме да последваме идеята на прекрасните Павлина и Памела и да се включим в тази страхотна инициатива през следващите два месеца. Сигурно вече сте прочели в блоговете им за какво става въпрос, но все пак и аз ще обясня. Та, трябва да си намерите другарче, друг/и блогър/и и да изберете няколко книги, които не сте чели, но искате да прочетете, като след това всеки от вас трябва да публикува нещо като дискусия (с другарчетата, разбира се) в блога си за една от книгите. Препоръчително е книгите да са от различен жанр и броят им да е четно число. 

 Книгите, които определихме за четене през юли, са следните: 

,,Джейн Еър'' на Шарлот Бронте

Роман, който не мога да опиша откога искам да прочета. Интригува ме времето, в което е творяла Шарлот Бронте, а и копнея да се срещна вече със силните й персонажи и да разбера кое е онова в тази книга, заради което тя е определена като предизвикала истинска революция.
 


,,The Geography of You and Me'' на Jennifer E. Smith

Мисля, че тази книга ще се окаже нещо много сладко и вълнуващо, въпреки че единственото, което знам за нея е, че има много пътувания и главните герои се опитват да забравят един за друг. На мен ми звучи страхотно, не знам за вас.

нима този цитат не е убийствен, а!



И последното ни четиво е ,,Да убиеш присмехулник'' на Харпър Ли. Знам, че в тази книга се набляга на сериозни теми като смъртта, расизма и какво ли още не, както и че е донякъде автобиографична и това я прави изключително интересна за мен. Въпреки че още не съм я прочела, вярвам в силата й и съм убедена, че ще остави трайна следа у мен.

Какъв късмет, че и тричките се оказахме запалени по класиките!

Мисля, че това е една прекрасна възможност да се мотивираме една друга и да прочетем книги, които иначе едва ли бихме подхванали в този момент, както и да видим как други хора гледат на тях. Така че ако по някаква причина сте в зациклил читателски период, не пропускайте да се включите.



Коментари

Популярни публикации