June Wrap-Up and July TBR


В началото месецът изглежда щеше да бъде успешен, колкото предишния, но нещата се прецакаха и Юни е едно бледо копие на Май откъм книги. Имам големи очаквания от Юли, надявам се да не остана разочарована отново!


Започнах месеца с една прекрасна книга - ,,Спиращият войната'' (ревю) на Брандън Сандърсън (оценка в Goodreads: 5)

Продължих с ,,Булото'' (ревю) на Мартин Маринов (оценка в Goodreads: 4), книга, която успя да ме изненада приятно.

Третото ми четиво за месеца беше ,,Аз преди теб'' (ревю) на Джоджо Мойс (оценка в Goodreads: 2), роман, който харесах по-малко дори от очакването и не бих захванала, ако не излизваше филм по него. 

Четвъртото, което прочетох, бе ,,Ледена жар'' на Дэнис Олегов (оценка в Goodreads: 5). Това е невероятно красиво написана и очарователна стихосбирка, в която сякаш всяко стихотворение е продължение на предишното. Част от една история, върволица от чувства и лични преживявания, които биват предадени по най-въздействащия и омагьосващ начин на читателя. Не се четат, а изживяват. Стихотворенията, които най-силно ме докоснаха, са ,,Мъгливо'', ,,Лабиринт'', ,,Среднощно'', ,,Празнота'' и ,,Студено е...'', но всяко едно е уникално и прекрасно. 

Освен това успях да преполовя ,,Гавин и завръщането на магията'' на Джеймс Тредуел, макар и с доста зор. Много ми харесва, толкова е магична и чудата, но ми се иска действието да се развиваше някак по-бързо.

През Юли искам да прочета ,,Библиотеката на Въглен връх" (мда, този месец така и не стигнах до нея), ,,Ангелология'', ,,Фенрир'' и може би ,,Гневът и зората'', както и да завърша ,,Камък от любов'' на Юлиян Попов и ,,На Светофара'' на Доротея Петрова.



Коментари

Популярни публикации