Какво прочетох през Декември и пожелания за 2016


Първо искам да ви пожелая една чудесна нова година, през която да имате повече време за четене, писане на ревюта на книги и всичко, което обичате. Пътувайте, четете, забавлявайте се и не му мислете много. Благодаря на всички вас, които четете понякога недобре изказаните ми мнения за книги, които съм чела. Това значи много за мен!

Струва ми се подходящ момента и да направя списък на прочетените от мен книги през Декември:

Бяла като мляко, червена като кръв - Алесандро д'Авения

Угасване - Лиза Макман (очаквайте ревю на цялата поредица след около месец и нещо)

Бялата врана - Маркъс Седжуик

Морето на спокойствието - Катя Милей

Гондолата на времето - Ева Фьолер

Белжар - Мег Уолицър 

Остани, ако можеш. Замини, ако трябва. - Хелга Флатлан (очаквайте ревю догодина, ако въобще се навия, де)

Любов по време на глобално затопляне - Франческа Лия Блок (започната; ревю ще има)

Освен това след седмица-две най - вероятно ще пиша общо ревю на всички излезли книги от поредицата Заветите на Лориен - Питакъс Лор (след като прочета Възходът на номер девет).

Хипер изненадващо е за мен самата, че на повечето книги, които прочетох този месец, успях да напиша ревюта *самодоволна усмивка* и имам чувството, че нещата вървят доста добре.

Знам, че е малко раничко още, но честита нова година! 

Коментари

Популярни публикации