A-Z Bookish Survey



Благодаря на Румяна за тага. От своя страна аз тагвам Ралица, Анна и Кристина.

1. A като Author: Автор, от който имаш най-много книги:
Срам ме е, но Л. Дж. Смит. Като бях на 12, бях голям фен на ,,Дневниците на вампира''. Все още смятам, че има някои интересни мотиви, вплетени в някои от книгите, но омръзата ми към персонажите е безкрайна. На второ място се нарежда Сара Шепард. Все още си обичкам книгите й, колкото и шантави и глупави да са главните герои. Тази жена знае как да плете интриги, да насища романите си с мистериозност и да създава толкова много обрати, че човек съвсем да се обърква.

2. B като Best: Най-доброто продължение някога:
Определено ,,Индигова магия'' на Ришел Мийд.

3. C като Currently reading: Коя книга четеш в момента:
,,Аз преди теб'' на Джоджо Мойс. Да си призная, никога не бих посегнала към тази книга, ако не предстоеше излизането на екранизацията. Колебая се дали да пиша ревю, но може би ще се навия, защото определено имам какво да кажа за романа - и лошо, и добро.

4. D като Drink of Choice While Reading: Коя е любимата ти напитка докато четеш:
Мляко, придружено с бисквитки.

5. E като E-reader or Physical Book?: Предпочиташ да четеш книги на хартиен носител или електронни книги:
Както многократно съм споменавала, предпочитам книги на хартиен носител, въпреки че преди бях много запалена и по електронните.

6. F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията:
Камерън от трилогията за братята Улф на Маркъс Зюсак. Макар че като се замисля, с него бих излизала абсолютно винаги.

7. G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/а, че си дал/а шанс:
,,Делириум'' на Лорън Оливър.

8. H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу:
,,Сянката на вятъра'' на Карлос Руис Сафон и ,,Тайната история'' на Дона Тарт. 

9.I като Important: Важен момент в живота ти на читател:
Първият път, когато нашите ме заведоха в кафе-книжарница Orange. Никога нямаше да заобичам книгите толкова, ако не беше това.

10. J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а:
,,Булото'' на Мартин Маринов.

11. K като Kinds of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш:
Знам ли, по-научните книги може би..

12. L като Longest Book You’ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чела:
По-скоро недочела... ,,Стъклените книги на крадците на сънища'' на Гордън Далкуист. Не авторът е виновен, а редактора. Тази книга можеше да е толкова по-интригуваща, ако беше посъкратена.

13. M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза:
Чувствам се надрусана всеки път, когато чета, така че всяка книга би могла да попадне в тази категория.

14. N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш:
Две, но вече не са достатъчно..

15. O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж:
,,Ще те чакам'' на Джей Лин и ,,Пленница на смъртта'' на Мег Кабът частично съм ги препрочитела и никога няма да си го простя..

16. P като Preferred Place To Read: Къде обичаш да четеш:
В леглото.

17. Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява:

Мисля си за мачовете, които знаеш, че ще спечелиш, за мачовете, които знаеш, че ще загубиш, и за другите, за които не знаеш. Мисля за мачовете между тях.
Сега аз гледам към улицата.
И заговарям.
Казвам го.
– Не губи сърцето си, Руб.
Брат ми отговаря много ясно, без да помръдне.
– Не се опитвам да го изгубя, Кам. Опитвам се да го намеря.

- Маркъс Зюсак, ,,Да се биеш с Рубен Улф''

18. R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател:
За всички истории, които бих обикнала, но за чието съществуване нито предполагам, нито ще науча.

19. S като Series You Started And Need To Finish (all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края:
,,Вампирите от Морганвил'' на Рейчъл Кейн и ''Vampire Kisses'' на Ellen Schreiber заради доброто старо време и това, че ме направиха истински читател.

20. T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги:
Хайде, стига.. Само три?

21.U като Unapologetic Fangirl for: Непростим фен на...
Поредицата за братята Улф на Маркъс Зюсак.

22. V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение:
''Run'' на Kody Keplinger.

23. W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик:
Непостоянността ми към книгите. Любовта ми към една определена от тях бързо избледнява и книгата бива заместена от друга в сърцето ми. Ако това може да бъде определено като навик..

24. X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Посочи 27 книга на най-горния ти рафт започвайки от ляво надясно:
,,Птиците умират сами'' на Колийн Макълоу. Мразя. Тази. Книга.

25. Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи:
,,Камък от любов'' на Юлиян Попов.

26.Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно:
Обичам и съня си, и четенето и добре умея да ги съчетавам така, че да не ми се налага по цели нощи да стоя будна.

Коментари

Популярни публикации