Winter Is Coming Book Tag




1.Сняг: Красиво е когато всичко е засипано с него, но след това започва да се топи – Книга/Поредица, която сте харесвали в началото, но по средата вече сте изгубили интерес.
Кръвни връзки - Ришел Мийд. Всичко беше наред, дори прекрасно, до третата книга, но след това стана отегчително. Дори не знам как успях да прочета четвъртата и петата книга.

2.Снежинка: Нещо красиво и винаги различно – Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели. 
Може би книгата, която чета в момента - Остани, ако можеш. Замини, ако трябва. на Хелга Флатлан. По принцип съм чела малко скандинавска литература, но съм забелязала, че повечето им книги са написани по някак необикновен и леко странен начин, който ми харесва.

3.Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си. - Книга, която е подходяща за цялото семейство.
 
Не съм сигурна, че има книга, която всички в семейството ми биха харесали. Доста различни вкусове имаме.

4.Коледа - Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.
Тук няма как да не кажа Гондолата на времето - Ева Фьолер.

5.Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци. - Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.
Коледа вече мина и получих всички книги, които си бях поискала, като повечето си закупих сама на Параира на книгата, получих по 2 от майка ми и още толкова от приятели. Но все пак ще изброя няколко от тях:
Бялата врана - Маркъс Седжуик
Възходът на номер девет
- Питакъс Лор
Обещам ти провал - Педру Шагаш Фрейташ
Белжар
- Мег Уолицър
Ангелология
- Даниел Трусони
Стъклените книги на крадците на сънища
- Гордън Далкуист

6.Целене със снежни топки: Понякога може да боли когато те ударят. - Книга, която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.
От тези, които четох наскоро - Морето на спокойствието - Катя Милей. Иначе Списъкът на омразата - Дженифър Браун също може да влезе в тази категория.

7.Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки – Книга, която сте харесвали когато сте били деца.
Матилда - Роалд Дал, Вещиците - Роалд Дал и Приказка без край - Михаел Енде. Все още си ги обичам много.
  
8.Книга, която ви е разочаровала
Не че ме е разочаровала, но очаквах повече от Всички наши места - Дженифър Нивън. 
9.Елен: Нещо, което ни е скъпо. - Книга, която има сантиментална стойност за вас
Флорънс и Джайлс - Джон Хардинг и Когато кучетата плачат - Маркъс Зюсак.

Коментари

Популярни публикации