The OTP Book Tag



Благодаря на Катерина за тага. Аз пък тагвам Катерина и Кристина

1. Непопулярна двойка, която харесваш?
По и Катса от ,,Даровита'' и Джейни и Кабъл от поредицата ,,Опасни сънища''.



2. Двойка, която не харесваше в началото, но сега харесваш?

Определено Джудит и Лукас от ,,Цялата истина в мен''. Мисля, че проблемът в началото ми беше с поведението и характера на Лукас, но вече към края започнах да го харесвам и нещата се подредиха чудестно.

 3. Двойка, която не харесваш?

Скайлър и Джак от ,,Синя кръв'' и Джаред и Мелъни от ,,Скитница''. Ама аз не ги харесвам и по отделно...

4. Двойка, на която им е отнело твърде много време, за да се съберат?

Тук не знам кои да кажа. Наистина не знам.

5. Двама души, които не са обвързани в книгата/поредицата, но ти страшно много искаш да бъдат заедно?

От ,,Възходът на номер Девет'' шипвам Марина с номер Девет, въпреки че тя, изглежда, си пада по номер Осем, който всъщност не е лош. Но преди Осем да се появи, вече бях решила, че искам другите двама заедно, защото образите на двамата са ми любими. Аз много приличам на Марина, а Девет е точно от типа - не типа, де, това е повърхностно - момчета, по които бих си паднала. Но пък има едни намеци, че Осем няма да бъде пречка за дълго, така че моето желание може и да се сбъдне.

6. Любим броманс (приятелство)?
Даниел и Фермин от ,,Сянката на вятъра'' на Карлос Руис Сафон + Даниел и Жулиан. Не знам дали се брои и братското приятелство, но казвам и Рубен и Камерън от трилогията за братята Улф на Маркъс Зюсак.

7. Двойка, която харесваш в книгата, но не харесваш във филмовата адаптация?
Куентин и Марго от ,,Хартиени градове''. Не мога да кажа, че съм ги харесвала страшно много в книгата, но във филма въобще не ми допадат заедно, защото просто не си представям така Марго и това убива цялата магия.

8. Любима хомосексуална двойка?
Ез и Аш от ,,Любов по време на глобално затопляне''.


 9. Популярна двойка, която не можеш да харесаш, колкото и да се опитваш?

Джейс и Клеъри от ,,Реликвите на смъртните''. Дори не съм опитвала да ги харесам. Не мога просто. Но пък при Роуз и Дмитрий от ,,Академия за вампири'' наистина опитах, кълна се.

10. Любимата/ите ти двойка/и на всички времена?

Освен споменатите горе: Уесли и Бианка от The Duff, Кам и Ейвъри от ,,Ще те чакам'', Себастиано и Ана от ,,Гондолата на времето'', Софи и Арчър от ,,Хекс Хол'', Пиърс и Джон от ,,Пленница на смъртта'', Сидни и Ейдриън от ,,Кръвни връзки'', Ана и Етиен от ,,Целувка за Ана'', Иън и Уанда от ,,Скитница'', Лео и Силвия от ,,Бяла като мляко, червена като кръв'', Джам и Грифин от ,,Белжар'', Бритни и Алехандро от ,,Перфектна химия'', Лиъм и Руби от ,,Тъмна дарба'', Пен и Хекс от ,,Любов по време на глобалнo затопляне'' и Мелъди и Джоел от ,,Ритматистът''. Добре, май попрекалих!

Коментари

Популярни публикации